24 February 2011

. : Benda Kecik Yang Menakutkan !





Pernah tengok tak gambar-gambar kat bawah nie ? Ya ! kalau korang peminat Microbiology yang 'menelan' semua perkara pasal nie . Mereka ada saja di sekeliling kita , tapi kita tak nampak sebab mereka nie sangat kecik ! Tersorok , terselit ,tapi mereka adalah hidupan yang sangat kompleks . Bila aku perhati balik gambar-gambar nie , aku teringat kat binatang yang lebih besar dari mereka . Pada pandangan aku , mikroorganisme adalah sesuatu yang sangat menarik dan superb untuk difahami . Gambar-gambar nie aku share sebab aku nak kita sama-sama belajar pasal kehidupan sekitar kita yang sangat-sangat 'rare' ini .




















Amacam ? Takut tak ?



3 comments:

Solihin Zubir said...

itu hama yg dok kat tilam2 n bantal kan?
eurghhh.. menakutkan.. cam anjing pon ada.. hehehe..

Shahrizat Ahmad said...

serius! macam mentibang laut

Emily Comel said...

wow, info bgs nie..nnt nk google lagi la psl ni..scary as hell..u comel la yunk..u pk makeup ape?leh share..ni link blog i, i dah follow blog u, kuli sudi, follow la blog saya, http://norlyanagames.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...