22 August 2010

. : Mari Selerakkan Rumah


wah! penatnya hari nie

betul2 mengemas rumah

demam pulak!

hidung saya bocor 


MySpace



x tahu la brape ekor cicak yg terkorban dibunuh mama

hampir berlainan spesies juga

saya juga menemukan fosil salah seekor daripada mereka



kesian kaw encik cicax :(



dan seakan-akan x percaya

saya berjaya menemukan ini



teman saya masa SPM :3


hahax ! poyo saje caption itu

MySpace


ouh, ya . . perasan x ada 2 perkataan 'Sejarah' di situ?

sangkaan saya semuanya telah habis dibakar

cuma buku Fizik itu saje yg agak hancur

disebabkan ketaksuban saya kepada subjek tersebut

err.. ade sape2 nampak buku rujukan Kimia saya?


MySpace


dan nie yang paling best!



ini merupakan kali pertama saya mendapat A dalam Matematik

haha! anda semua ape nak heran kan3??

tapi agak susah bagi saya untuk mendapatkan gred ini pada masa itu

haruslah gigih serta berkeyakinan


MySpace 

okeh last!




ape nie??


inilah diari saya semasa berumur 16 dan 17

hak2. gedik kan?


saya harap saya dapat hapuskan ini secepat mungkin

x sanggup nak tengok isi di dalam


MySpace



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...