09 March 2011

. : Cara Terbaik Bersihkan Buah Pinggang Kurang Dari RM3





Tahun demi dah tahun berlalu dan buah pinggang kita masih lagi menapis darah dengan membuang garam , racun , dan segala benda-benda yang tak diperlukan yang masuk dalam badan kita . Lepas tu apa jadi ? Semakin lama , garam semakin banyak terkumpul dan pastinya buah pinggang kita jugak memerlukan rawatan untuk dibersihkan . Betol tak ?


Tapi macam mana nak buat ?


Ouhh , itu sangat senang ! Pertama sekali , ambil seikat daun parsley lepas tu korang basuh bersih-bersih.




Langkah seterusnya , potong daun tu kecik-kecik dan masukkan dalam periuk . Tuangkan air yang bersih ke dalam periuk tu dan rebus selama 10 minit . Biarkan air rebusan tu sejuk dulu lepas tu baru masukkan air tu ke dalam botol yang bersih . Simpan air tu dalam peti sejuk dan minum segelas satu hari . Korang akan dapati semua garam dan racun yang terkumpul keluar dari buah pinggang korang masa korang urinate . Korang jugak boleh rasa perbezaan yang korang tak pernah rasa sebelum nie . Daun parsley adalah cara terbaik untuk rawatan pembersihan buah pinggang dan yang paling penting sekali ia sangat semulajadi ! Tak payah keluar banyak kos pun , kan ?


Ha , jangan lupa share kat kawan-kawan yang lain pulak yea !




P/S : Pada yang tak tau , daun parsley nie ialah daun sup yea . Ia bukanlah daun saderi yang menjadi kegemaran Wonderpet itu .



4 comments:

ika~~ said...

seyesly?ok i'll try :))

Solihin Zubir said...

daun parsely tu daun sup ke?
ke daun saderi yg wonderpet makan tu? heheh..

KB Emily said...

yke..really gud tips hon..nk try..daun parley tue daun pe deaR?

Anonymous said...

rebus skali ngn btg2 ny ke or daun saje?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...