02 November 2011

. : Cheritera Chenta 7 : Cuma Dia




"Naz, betul ke kau dah nak bertunang?"

"Hah! Siapa cakap kat kau ni?"

"Eh, aku main agak je.. Hehe."



Bertuah betullah member aku yang sorang ni . Buat aku teringat pulak masa hari orientasi diploma dulu , dapat text ni dari si dia :


"Ira, lepas habis study nie get ready tau."

"Kenapa?"

"Jadi tunang orang."


HAH? Gila punya excited baca sampai tak perasan Fara yang duduk sebelah aku pun dok curi-curi baca text aku jugak . Cheh ! Sibuk je budak ni . Haha . Jangan mara yea Fara :P


Bila aku fikir-fikir balik , tak pernah pulak ada lelaki yang serius dengan aku sampai macam tu sekali . Tak pernah jugak ada lelaki yang berani jumpa mama aku terus terang cakap nak serius dengan aku macam dia buat . Cuma dia :)




16 Oktober 2011 bersama dinasour saya yang kacak . Credit to my brother .



Okay , malas nak bebel panjang . Kitorang memang kurang ada gambar berdua pun . Haha . Err , over excited pulak .


Sorry la Mr Soulmate . Rindu sangatlah kat awak .





P/S : By the way kenapa entri aku yang nie macam makin naik je ? Aku masih ada stalker lagi ke ? Ups , nasib laa kat siapa-siapa yang rasa geli tu . Well siapa suruh baca , kan ? Kwang kwang kwang ~ ! Tapi seronok jugak sebab trafik aku yang makin naik . Hihik .




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...