09 April 2010

. : Dreams . Dreams . Dreams !


cantik kan kereta ni?


kalau satu hari nanti saya dapat sama mcm nie? macam mana nak buat yea? mesti anda semua suka nak mengaku anda kawan baik saya . eh, tak nak lah . saya tak nak sama macam nie . saya nak tukar sport rim warna pink 18" . body kit warna hitam . lepas tu saya nak pasang carbon hood . bayangkan saya memandu kereta ini . pasti anda semua gelakkan saya  . lebih2 lagi bila anda semua tahu ketinggian saya yg tidak seberapa . agak sukar untuk menekan brake .

tapi anda semua tidak tahu . bahawa sebenarnya saya sangat suka memandu . terutamanya ketika saya bermain Need For Speed . game merupakan salah satu daripada kegilaan saya . terutamanya yang ini :







hampir semuanya telah saya cuba . sangat seronok. tapi saya sangat inginkan kereta ini .j ika anda salah seorang kawan baik saya . pastinya anda tahu bahawa saya seorang peminat kereta di sini . tapi buat masa ni . saya tak ada apa2 . sebab saya rasa kalau saya bekerja makan gaji 40 tahun sekalipun . tak mungkin saya dapat pakai sama macam tu (sila rujuk gambar di atas) . apa yang patut saya buat?


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...