04 October 2010

. : Friendship Never Ends !


ape nak tulis nie?
hati tengah sedih.. sakit

http://www.emocutez.com

mesti entry kali nie lain sikit kot?
kadang2 aku nak je sebut nama die kuat2
biar semua org tau aku sayang dia sorang
tapi aku x mampu
aku lebih jaga hati org lain
dari hati sendiri..
ehe.. da la x ramai kawan..
nak citer problem sendiri kat kawan?
hmm.. baek citer kat kucing je
tibe2 rindu sangat kat Comel..
nape la kau ilang..?
x sempat nak tengok kau besar
kalau kau ada lagi..
mesti kau da jadi kawan yg paling baik sekali..
sekurang2nya kau tempat aku ngadu
even kau x paham pape..
x kan ada sorang pun paham
tapi tu x kisah la..
sekurang2nya ada kawan2 yg support aku
thanks yea korang.. :)
aku sayang korang sampai mati
especially kau Azry.. kau mmg terbaek!






2 comments:

Solihin Zubir said...

rileks! namo sdey2 ok..
x hensem la kalo sdey2.. hee~~ :D

NURUL NAZIRA said...

hee.. x2! xmo nanges da :')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...