05 November 2010

. : Contest Gojes With Shawl


kali nie join contest dari Asyazain pulak !


straight to the point la yea
tengah sakit perot laa . hee ;P

gambar yang dipertaruhkan :



ape dia ? hensem ? macam Lisa Surihani ?

err, aku nak buat pengakuan . aku sebenarnya tak berapa pandai la nak pakai shawls .  korang tengok je la kan macam mana aku pakai ? buatnya nanti tersalah belit . boleh mati tercekik mungkin . muka aku pun macam tak  berapa sesuai kot nak pakai . plain je shawl tu , tak chantek pun kan ? so dah tau dah tak menang . hihi .


*abaikan saje badge Manchester United itu*


ada slogan yea di sini :

" Saya nampak gojes pakai shawl kerana saya merasa yakin diri ini gojes tambahan pula saya seorang yang malas amat nak menggosok tudung. "

tags : GKSB , Ika , Ct Dja

syarat penyertaan boleh tengok kat [ SINI ] oke !

bubye :)


3 comments:

maera said...

ko bukan pemalas dr semo aspek ke naz??

Kyuubi said...

gud luck :) cantik gambar tu.. hehe

NURUL NAZIRA said...

maera : haha . jangan ouh ko wat pecah rahsia aq jerp . hee

kyuubi : tenkiu ~ saje2 pun nie buat tambah2 entry :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...