08 April 2011

. : Contest : Pic Paling Sempoi







Dah lama rasanya aku tak join contest kan ? Tiba-tiba je hari nie aku terasa rajin setelah terpandangkan blog akak sempoi yang sorang nieh . Tajuk contest ? Harus la adalah seperti yang tertera di atas . Setelah aku godek-godek lappy , aku teringat pulak gambar photoshoot kat Terengganu Equesterian Resort hari tu bersama bestie aku , Shera Aziz . Tapi apa makna sempoi yea ? Simple kah ? Haha . Apa-apa je laa !






Eh nie bukan sempoi ! Nie bajet model international . HAHA . Padahal sebagai photographer saje pada hari tu . Sorry kak ! Saya tak ada gambar dengan pokok pisang :D


Ouh okay , one more . Gambar nie dirasakan sempoi sebab telah di'snap' sewenang-wenangnya oleh Shera Aziz secara candid . Kalau tak candid kompem la aku da bajet ayu je time gini kan . Tapi kalau bajet ayu pun , memang tak menang kot . Ahaks !


Nak tag :



Korang nak join jugak ? Klik kat SINI yea .


WISH ME LUCK ! :P


2 comments:

CintaZulaikha said...

nice laaaaaaaa...follow u back..timer kaseh sb join~~

NURUL NAZIRA said...

ur welcum kak ! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...