28 April 2011

. : Tuan , Bukan Saya Yang Buat Laa : (






Di suatu petang yang nyaman , sedang saya syok-syok tidur , tiba-tiba saya terasa ada sesuatu melompat di atas kepala saya ..




Kemudian , benda tu bergerak ke badan .




Rasa macam kena patuk kat perut . Takkan kutu kot ?




Bila toleh , rupanya Si Ijou . Burung kecik yang tuan saya beli semalam .




Saya suruh Si Ijou pergi main jauh-jauh . Saya tak mau kawan dengan dia . Lagipun saya mengantuk giler nie .




Tapi dia tak mau dan masih patuk-patuk saya .




Lepas tu masih nak naik atas badan saya . Berat jugak Si Ijou nie .




Tak lama kemudian , saya dengar dia patuk benda lain pulak . Rupanya mengerjakan handphone tuan saya .




Saya pun jerit , "Oi ! Rosak nanti . Tuan marahlah ."




Dia melawan pulak tu .




Masa saya nak luku kepala dia sedas , tuan saya lalu pulak .




Akibatnya saya dihukum tanpa dipanggil untuk membela diri .




Oh ! Di manakah keadilan ? Bukan saya yang buat tuan ..




7 comments:

jeRza said...

meowwww!

huhu

so funny .

:)

ηυяυℓ ηαzιяα said...

memang beliau sungguh cumil ~ ! huk2 T__T

misz myza said...

ini sangat tidak adil!!!! kenapa kucin lak masuk umah si burung..

Mohd Zul Helmi said...

meowwwww!! alaaa comey nye...!

Nor Ayuni Syahirah said...

sgt lah cumil.. hahaha.. kcian dy..

nelly said...

kreatifnya !

POSH76 said...

comei sgt!!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...