14 October 2010

. : Taktik Merogol Paling Keji



Berlaku di KL baru-baru ini. . Cara baru orang memperdaya perempuan untuk dirogol . Kawan dia sendiri yang telah menjadi mangsa . Kawan dia keluar ofis agak lewat iaitu agak-agak dekat malam juga . Dia terserempak dengan seorang kanak-kanak menangis di tepi jalan . Kerana kesian, dia hampiri dan bertanya budak tu kenapa dia sorang-sorang petang-petang begini . Budak tu kata yang dia dah sesat dan minta dihantar balik ke rumahnya . Budak tu kemudiannya menunjukkannya sekeping kertas yang tertulis alamat rumahnya . Perempuan ni kira berhati mulia, tanpa mengesyaki apa-apa terus bawa budak tu ke alamat berkenaan . Setibanya di rumah itu, dia pun menekan loceng pintu . Sejurus kemudian dia pengsan lantaran loceng berkenaan disambungkan dengan wayar berkuasa tinggi .


Hari berikutnya apabila dia tersedar, dia berada di sebuah rumah kosong di kawasan berbukit, dalam keadaan telanjang . Kondom ada di merata-rata dengan air mani berhamburan . Tak kurang 20 kondom semuanya . Dia langsung tak mengenali penyerangnya . Begitulah jenayah akhir-akhir ini mensasarkan mangsanya . Jika terserempak dengan keadaan sebegini, jangan sesekali turuti kemahuan kanak-kanak itu, sebaliknya hantar je dia ke balai polis yang berdekatan.


Hantarlah kepada rakan-rakan anda yang wanita supaya mereka berhati2 & hantar pada rakan-rakan anda yang lelaki supaya mereka boleh memperingatkan adik-adik , kakak-kakak & ibu mereka . Selamatkan mereka dari menjadi mangsa syaitan yang bertopengkan manusia. Jangan biar naluri keperihatinan mereka mendatangkan bahaya pada mereka sendiri .






P/S : Wahai lelaki, perempuan itu perlu dijaga, dihormati, dilindungi .


4 comments:

Solihin Zubir said...

ish laaa.. bahaya btoi.. niat nk menolong, last2 diri sindri jd mangsa..

NURUL NAZIRA said...

tapi kan kalau lelaki yg jumpa budak tu agak2 kena rogol x?

Anonymous said...

pe tnye soaln cmni plak?huhuh...

Anonymous said...

hahhah,,, die rogol gak kot,,,,heheh,,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...